8 Серпня, 2025

Однією із проблем, з якою стикаються українці при поповненні мобільного рахунку, є необхідність активації місячного пакета. Наприклад, у Vodafone це відбувається після відповідного підтвердження з боку самого оператора.

Про це розповіли в компанії. Там нагадали:

  • оплата пакета послуг за тарифом знімається щомісячно;
  • для перевірки його терміну дії необхідно набрати *101*4#.

Щоб підключити ж місячний тариф, потрібно поповнити рахунок – або щоб на ньому вже була необхідна сума. Далі потрібно активувати пакет послуг. Для цього потрібно:

  • набрати *101*444 #;
  • перезавантажити телефон – або увімкнути/вимкнути режим літака;
  • дочекатись SMS про підключення місячного пакета.

“Про закінчення терміну дії вашого пакета й необхідність поповнити рахунок ми повідомимо у SMS за 2 дні”, – розповіли в операторі.

Як перевірити, за що Vodafone знімає гроші

Загалом же мобільні оператори час від часу змінюють умови своїх тарифних планів – однак абоненти не завжди знають про це. Найчастіше це відбувається через те, що вони не помічають або ігнорують відповідні повідомлення. Втім, можна і просто забути будь-які деталі – особливо, якщо тариф було підключено давно.

Абоненти ж Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема:

  • набрати *101#;
  • зателефонувати за номером 111*1.

Окрім того, умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакета й залишок послуг за тарифом – за номером *101*4#.

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас у липні українці провели 23 886 перенесень мобільних номерів з одного оператора на інший (функція MNP). Найчастіше номери переносили на lifecell. А йшли від “Київстару”.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *