У роботі систем онлайн-банкінгів Monobank та ПриватБанк (“Приват24”) 30 серпня відбулися збої. Користувачі “Привату” деякий час не могли зайти в мобільний застосунок, проте о 15:30 система запрацювала. А станом на 16.45 почалися проблеми в “Моно”, які завершилися о 17.30.
Так, деяким користувачам Monobank застосунок видавав помилку, повідомляє OBOZ.UA. Втім, у частини клієнтів онлайн-банкінг все одно працював у звичайному режимі.
Наявність проблем підтверджували в самому банку. “У нас технічний збій. Вибачте! Виправляємо”, – повідомляв співзасновник Monobank Олег Гороховський. Пізніше він повідомив і про усунення збою.
Раніше під час збою 30 серпня “Приват24” не завантажувався в частини клієнтів після перевірки аутентифікаційних даних, повідомляє OBOZ.UA. Відповідно, здійснити операції з рахунком було неможливо.
Інші користувачі застосунку повідомляли, що система видає помилку. “Авторизацію відхилено”, – йшлося в технічному повідомленні.
Скористатися десктопною версією “Приват24” також вдавалося не всім. Справа в тому, що для авторизації там часто необхідне підтвердження особистості саме через мобільний застосунок.
Нагадаємо, 23 серпня стався збій систем онлайн-банкінгу Monobank, який нещодавно зазнав масованої DDOS-атаки. Частина користувачів тоді теж не могла зайти в застосунок.
Як повідомляв OBOZ.UA, 19 серпня, о другій годині ночі завершилася DDOS-атака на Monobank, яка тривала три доби. За цей час на банківський сервіс надійшло понад 7,5 млрд запитів, повідомляв співзасновник банку Олег Гороховський.
Monobank став метою DDOS-атаки з мільярдом запитів 16 серпня. Співробітники банку, незважаючи на серйозність ситуації, зберігали спокій та гумор, заявляючи, що “відбивають її, попиваючи каву з пончиками”. Проте вже наступного дня стало ясно, що ситуація серйозніша, ніж здавалося спочатку.
Атака стала однією з наймасштабніших в історії банківського сектору України. Співзасновник банку повідомляв, що до захисту системи підключалися не лише фахівці AWS, а й українські спецслужби.
Джерело: OBOZ.UA