
Компанія Philip Morris Україна продовжує активно інвестувати в розвиток українського бізнесу, попри повномасштабну війну. Про це розповів директор комерційного напряму компанії Артем Конік, наголосивши, що Україна залишається для інвестора ринком із великим потенціалом – за умови наявності зрозумілих та стабільних “правил гри”.
– підкреслив Конік.
Три напрями інвестицій
За словами керівника, після 24 лютого 2022 року компанія сконцентрувала інвестиції у трьох ключових напрямах: люди, продукти та виробництво.
1. Люди.З початку війни компанія спрямувала близько $20–25 млн на підтримку своїх працівників. Частина з них була релокована за кордон і нині працює у підрозділах Philip Morris у Мексиці, Бразилії, Європі, Африці та Азії.Також компанія інвестує у навчання нових працівників та програми підтримки співробітників із прифронтових регіонів.
“, – зазначив Конік.
2. Продукти.З початку війни компанія інвестувала $15–17 млн у розвиток бренду IQOS та запуск нової категорії ZYN.
– додав він.
3. Виробництво.Philip Morris відкрила нову фабрику у Львові, у яку вклала близько $30 млн.
– наголосив Конік.
Тіньовий ринок і податкові втрати держави
Окремо комерційний директор зупинився на проблемі контрафактного ринку тютюнових виробів. За його оцінками, 15–20% цигарок в Україні – підробки.
– пояснив він.
Найвищий рівень контрафакту зафіксовано у прифронтових областях – Запоріжжі, Дніпрі, Харкові, Кривому Розі.
– наголосив Конік.
“Чорний” ринок вейпів
Ще складніша ситуація, за його словами, на ринку вейпів, де частка нелегальної продукції сягає до 93%, а щорічні втрати державного бюджету становлять близько 7,5 млрд грн.
– підсумував представник Philip Morris Україна.
Хоч війна змінила економічну реальність, приклад Philip Morris демонструє: інвестор іде туди, де є бачення, стабільність і партнерство з державою. Україні залишається лише підтвердити, що вона саме така.
Джерело: OBOZ.UA