
Тимчасова зупинка роботи сервісів кількох банків, “Нової пошти”, Дії тощо вранці 26 квітня пов’язана з аварійним відключенням електроенергії в українському датацентрі De Nova. Жодної хакерської роботи не було, під час заміни елементів безперебійного живлення на 14 хвилин відключилась електроенергія, це призвело до збою в роботі сервісів. Проблеми були врегульовано впродовж трьох годин.
Про це на сторінці компанії De Nova в Facebook заявив гендиректор компанії Максим Агєєв. “Зранку наші технічні служби датацентру проводили регламентні роботи з оновлення та заміни джерел безперебійного живлення. Під час виконання робіт раптом позаштатно спрацювала одна з систем автоматичного переключення живлення і заблокувала доступ як до акумуляторних батарей, так і дизельних генераторам”, – пояснив він.
В результаті на 14 хвилин без живлення залишилось обладнання, яке використовують банки, великі підприємства. Хоча відключення було нетривалим, на ліквідацію проблем витратили кілька годин.
“Ми не бачимо будь-яких ознак хакерських атак. Трапилась комбінація технічних факторів…” – додав Агєєв. Він висловив вибачення клієнтам, а також зазначив, що за час роботи компанії це перший такий випадок.
Як раніше писав OBOZ.UA, в Україні 26 квітня впродовж кількох годин не працював застосунок “Дія”. В транспорті по всій країні були недоступні безконтактна оплата (Apple Pay та Google Pay). Проблеми також виникли і в застосунку “Нової пошти” (помилка з’єднання з мережею), однак вже о 10.30 поштовий оператор відновив повноцінну роботу.
“Сервіси Нової пошти тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника. Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – зазначили в компанії. Однак відновити роботу змогли тільки о 10.30.
Джерело: OBOZ.UA