Всі великі супермаркети перевіряють вагу товарів на касі, тому помилково зважити продукт та заплатити менше не вдасться. При тому часто в залі на товарах розміщені неправильні цінники. Причина: співробітників в супермаркетах не вистачає і вони просто не встигають вчасно змінити ціни.
В такому випадку покупець має право “скористатись законом України” (тобто купити товар за вказаною на ньому ціною). Про це YouTube-каналу LUKI розповів касир однієї з великих мереж супермаркетів Віктор Рибачок. Як поясняє касир, інколи покупці намагаються підмінити товар. Наприклад, на вагах обирають звичайну моркву, але зважують більш дорогу – “миту” чи “відбірну”.
“Наприклад, морква. Є морква мита, немита, відбірна. В основному міняють схожі товари. У вас може получитись. Але якщо ви хочете поміняти якийсь товар, пробуйте це робити у другій половині дня, коли черги. Коли товару зважили менше, але потім щось докладають, чи пробують підняти товар в пакеті, чи сам пакет. У нас є контрольні ваги перед нами на касі. Ми це все переважуємо. В більшості супмаркетікв ваги вбудовані, або стоять поряд”, – розповів він.
Розповідаючи про випадки, коли в супермаркеті розміщено неправильні цінники, касир пояснив: причина в нестачі кадрів. Часто співробітники змінюються, приходять сезонні робітники. Крім того, в продуктовому ритейлі, як і в інших галузях, не вистачає кадрів. Працівники інколи не встигають вчасно змінити ціни. Крім того, їх встановлюють в центральному офісі. Інколи в регіонах співробітники не встигають помітити зміни.
“Коли не збігаються цінники. Можуть бути кілька моментів. У нас дуже великий потік працівників, приходять стутденти, потім йдуть. У нас не вистачає людей. Могли не встигнути поміняти, могла помінятись акція. Ціни з Києва спускають, могли не встигнути”, – розповів він.
Як повідомляв OBOZ.UA, магазини та супермаркети мають обмінювати та приймати назад непродовольчі товари. Причому навіть якщо їх продали по акції. Відмова це робити суперечить законодавчим нормам.
Джерело: OBOZ.UA