
В Україні 26 квітня впродовж кількох годин не працював застосунок “Дія“. В транспорті по всій країні були недоступні безконтактна оплата (Apple Pay та Google Pay). Проблеми також виникли і в застосунку “Нової пошти” (помилка з’єднання з мережею), однак вже о 10.30 поштовий оператор відновив повноцінну роботу.
“Дійсно існують деякі складнощі. Наразі спостерігаються складнощі з оплатами таксі та P2PП. Масові проблеми пов’язані зі складнощами не з нашого боку, у нас все працює у штатному режимі”, – пояснювали OBOZ.UA в monobank.
- В Дії заявили, що відбулись “технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних”
В “Дії” зазначили, що через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.
“Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів”, – заявили в “Дії”.
“Через технічний збій у “Ощадбанку” тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. Фахівці банку працюють над усуненням несправності”, – повідомляє КМДА.
Також рекомендують мати при собі готівку представники комунального транспорту і інших містах. Зокрема, про неможливість оплати проїду за допомогою терміналів повідомили в Краматорську.
“Сервіси Нової пошти тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника. Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – зазначили в компанії. Однак відновити роботу змогли тільки о 10.30.
Крім того, не працює також “Дія”. При спробі зайти в застосунок з’являється повідомлення “На жаль, сталася помилка”.
Водночас на гарячій лінії ПриватБанку OBOZ.UA повідомили, що на своїй стороні вони не фіксують жодних проблем. “У нас немає повідомлень про технічні проблеми”, – зазначили в банку.
Яка причина проблем
Як повідомляють співрозмовники OBOZ.UA в одній з компаній, яка постраждала в результаті технічних проблем, збій виник в датацентрі Деново – одному з найбільших в Україні. “За годину-півтори проблеми було вирішено. На нас хакерської атаки не було”, – заявили в одній з компаній. CMO Де Ново Дмитро Бахмацький заявив в ЗМІ, що проблеми виникли під час заміни елементів безперебійного живлення.
Як повідомляв OBOZ.UA, в березні в IT-системі “Укрзалізниці” стався технічний збій. Внаслідок цього тимчасово не працювали ключові функції: неможливо придбати квитки через офіційний застосунок та сайт, недоступні онлайн-сервіси замовлення послуг та не працюють довідкові сервіси.
Джерело: OBOZ.UA