В Україні 26 квітня впродовж кількох годин не працював застосунокДія“. В транспорті по всій країні були недоступні безконтактна оплата (Apple Pay та Google Pay). Проблеми також виникли і в застосунку “Нової пошти” (помилка з’єднання з мережею), однак вже о 10.30 поштовий оператор відновив повноцінну роботу.

“Дійсно існують деякі складнощі. Наразі спостерігаються складнощі з оплатами таксі та P2PП. Масові проблеми пов’язані зі складнощами не з нашого боку, у нас все працює у штатному режимі”, – пояснювали OBOZ.UA в monobank.

  • В Дії заявили, що відбулись “технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних”

В “Дії” зазначили, що через технічні оновлення у одного з великих центрів обробки даних стався тимчасовий збій у роботі мобільних застосунків.

“Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів”, – заявили в “Дії”.

“Через технічний збій у “Ощадбанку” тимчасово недоступна безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро. Фахівці банку працюють над усуненням несправності”, – повідомляє КМДА.

Також рекомендують мати при собі готівку представники комунального транспорту і інших містах. Зокрема, про неможливість оплати проїду за допомогою терміналів повідомили в Краматорську.

“Сервіси Нової пошти тимчасово не працюють у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника. Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково”, – зазначили в компанії. Однак відновити роботу змогли тільки о 10.30.

Крім того, не працює також “Дія”. При спробі зайти в застосунок з’являється повідомлення “На жаль, сталася помилка”.

Водночас на гарячій лінії ПриватБанку OBOZ.UA повідомили, що на своїй стороні вони не фіксують жодних проблем. “У нас немає повідомлень про технічні проблеми”, – зазначили в банку.

Яка причина проблем 

Як повідомляють співрозмовники OBOZ.UA в одній з компаній, яка постраждала в результаті технічних проблем, збій виник в датацентрі Деново – одному з найбільших в Україні. “За годину-півтори проблеми було вирішено. На нас хакерської атаки не було”, – заявили в одній з компаній. CMO Де Ново Дмитро Бахмацький заявив в ЗМІ, що проблеми виникли під час заміни елементів безперебійного живлення.

Як повідомляв OBOZ.UA, в березні в IT-системі “Укрзалізниці” стався технічний збій. Внаслідок цього тимчасово не працювали ключові функції: неможливо придбати квитки через офіційний застосунок та сайт, недоступні онлайн-сервіси замовлення послуг та не працюють довідкові сервіси.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *